Kısa dönem kiralama yapan müşterilerimiz, web sitemizden ve mobil uygulamamız üzerinden Satış Sonrası işlemler yapabilmektedir. Eğer üye değilseniz, Avis Tam Destek Hizmeti’nden yararlanabilmek için lütfen üye olunuz.
Üye OlunuzAvis Tam Destek Hizmeti
Avis’in mobil uygulaması ve web sitesi üzerinden Satış Sonrası yapabileceğiniz işlemler aşağıdaki gibidir;
1. Bakım durumlarında- Periyodik bakımlar için kontak açma ve bir servise atama, ardından bilgilendirme kontak numaralarının SMS olarak gelmesi.
- Hasar ihbarında bulunmak ve hasar kontağı açtırabilme.
- Hasar resimlerini ve tutanağı mobil olarak yükleyebilme.
- Arıza kontağı açtırıp ilgili kontağın uygunluk olan yetkili bir servise atayabilme, bilgilendirme SMS’i gelmesi.
- Mevcut kontak numaralarından sonraki süreçte, kullanıcının sahip olduğu servis bilgisi ile servisi arayıp randevu alabilmesi ve açılan kontak numarası üzerinden serviste işlem yapılabilmesi.
- Uygulama servislerden randevu almıyor.
4. Lastik;
- Lastik talebinde bulunabilme
- Ogs/hgs talebinde bulunabilme.
- Muayene için yetki belgesi talebinde bulunabilme.
- Satış Sonrası Hizmetler ile ilgili herhangi bir konuda bilgi almak için direkt merkeze yönlendirilecek ve geri dönüş yapılacak bir bilgi kontağı açtırabilme.
- Genel Müdürlüğe iletilecek eleştiri kontağı açtırabilme.
- Geçerli bir Avis kiralık araç plakası, ad-soyad, telefon numarası ve aracın kilometre bilgisi gerekmektedir.
- Üyelikler ada göre değil, plakaya göre yapılmaktadır. Bu sebeple, kısa dönem kiralamada alınan aracın plakası ile yeniden üye olunması gerekmektedir.
- Uzun dönem kiralamada ise sabit bir plaka ile üye olunarak, telefon numarası ve şifre vasıtası ile oturum açılabiliyor.