Müşteri Deneyimi Hattı 444 9 628

Avis olarak bulunduğumuz tüm ülkelerde müşterilerimize en iyi hizmeti vermek kuruluşumuzun temel amacıdır. Bu amaç doğrultusunda, süregelen kaliteli servis imajımızı devam ettirebilmenin anahtarının müşterilerimizin memnuniyetinde olduğuna inanıyoruz.

Avis Türkiye olarak, İngiltere’deki bağımsız bir kuruluş tarafından yapılan müşteri memnuniyeti anketinde, 19 Avrupa ülkesi ile birlikte yer almaktayız. Siz müşterilerimizin kiralamaları ile ilgili geri bildirimde bulunduğu bu araştırmada son 7 yıldır Avrupa birincisiyiz. Ayrıca, 2008 yılında Avis Türkiye olarak her yıl düzenli olarak yapılan Avis EAMEA (Avrupa, Afrika, Orta Doğu ve Asya) toplantısında “Yılın En Başarılı Ülkesi” ödülünü alarak başarımızı bir kez daha kanıtladık. Bu başarının, siz değerli müşterilerimizden aldığımız her türlü geri bildirime verdiğimiz önemin ve müşteri beklentilerini karşılamak için göstermiş olduğumuz çabanın bir göstergesi olduğuna inanıyoruz.

Müşteri İlişkileri departmanı olarak siz müşterilerimizin, şirketimiz ve kiralama servisimizle ilgili her türlü talep ve beklentilerini yazılı olarak takip eder ve çözümleriz. Müşteri talep formuna işlenmiş talep ve beklentilerinizin belirlenen sürede sonuçlanması için gerekli takibi yapar ve süreç boyunca sizleri konuyla ilgili bilgilendiririz. Ayrıca, Müşteri Deneyimi Departmanı olarak yaptığımız düzenli anketlerle müşterilerimize vermiş olduğumuz hizmeti mükemmelleştirmenin yollarını ararız.

Avis Müşteri İlişkileri olarak amacımız sizlerden gelen şikayetleri çözmek değil, “Mutlak Müşteri Memnuniyetini” gerçekleştirerek sizlerden hiç şikayet almamak ve müşterilerimizin beklentilerinden asla taviz vermemektir.

Yurtdışı ve yurtiçi kiralamalarınıza ait şikayet ve önerileriniz için, İletişim formu

Yurtiçi/yurtdışı fiyat bilgisiyle kiralama koşulları hakkında bilgi almak ve araç kiralama rezervasyonu için, e-posta: res@avis.com.tr

Müşteri Başvuru Yönetim Politikamız

• Sorularınız, talepleriniz ve şikayetleriniz için 7 gün 24 saat iletişim formu aracılığı ile ve 08.00-17.00 saatleri arasında çağrı merkezimizden (444 9 628) bize ulaşabilirsiniz.
• Başvurularınızın alınmış olduğu bilgisi internet sitemizden belirlenmiş süreye göre verilmektedir.
• Başvurularınız herhangi bir ücret almadan, adil, tarafsız ve eşit olarak değerlendirilmektedir.
• Kişisel bilgileriniz kesinlikle hiçbir amaçla üçüncü şahıslarla paylaşılmamaktadır.
• Şirket politikaları ile yasal uygulamalar çerçevesinde uygulanabilir çözümler sunmaya; ihtiyaçlarınızı karşılamaya ve haklarınızı her zaman korumaya özen göstermekteyiz.
• Sorularınız, talepleriniz ve şikayetleriniz kayıt altına alınarak çözüm önerileri ve alınan kararlar gerekçeleriyle açıklanır.
• Sizlerden gelen her türlü geri bildirimi, ürün ve hizmetlerimizin kalitesi ve iş süreçlerimizin iyileştirmesini sağlayacak şekilde değerlendiriyor; mükemmeli hedefleyerek müşteri odaklı bir yaklaşım benimsiyoruz.