Avis olarak bulunduğumuz tüm ülkelerde müşterilerimize en iyi hizmeti vermek kuruluşumuzun temel amacıdır. Bu amaç doğrultusunda, süregelen kaliteli servis imajımızı devam ettirebilmenin anahtarının müşterilerimizin memnuniyetinde olduğuna inanıyoruz.
Müşteri Deneyimi Birimi olarak siz müşterilerimizin, şirketimiz ve kiralama hizmetimiz ile ilgili her türlü talep ve beklentilerini belirlenen sürede sonuçlanması için gerekli takibi yapar ve süreç boyunca sizleri konuyla ilgili bilgilendirir ve çözümleriz. Ayrıca yaptığımız düzenli anketlerle müşterilerimize vermiş olduğumuz hizmeti mükemmelleştirmenin yollarını ararız.
Avis Müşteri Deneyimi Birimi olarak amacımız sizlerden gelen şikayetleri çözmek değil, “Mutlak Müşteri Memnuniyetini” gerçekleştirerek müşterilerimizin beklentilerinden taviz vermemektir. Talep, beklenti ve sorularınız, iş süreçlerimizde sürekli iyileştirme ve geliştirme fırsatı olarak değerlendirilmektedir.
Her türlü öneri, talep, eleştiri ve yorumlarınızı hafta içi 08.00 – 17.00 saatleri arasında 444 28 47 / 444 AVIS numaralı İletişim Merkezimiz ve Whats App Hattımız, web sitemizde bulunan iletişim formumuz veya cs@avis.com.tr e-posta adresimiz aracılığıyla bize ulaştırabilirsiniz.
Müşteri Deneyimi
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİM SİSTEMİ POLİTİKASI
Müşteri şikayet ve taleplerini ele alma prosesini yürütürken açık, hızlı, güvenli, adil, duyarlı, erişilebilir, ücretsiz çözebilir ve şeffaf olmayı, bütünlük çerçevesinde değerlendirerek, gizli taahhüdüne bağlı kalarak müşteri memnuniyetini artırmayı hedeflemekteyiz.
Teknolojiyi yakından takip ederek, müşterilerimizin ihtiyaçlarına yönelik çözümleri üretir, talep ve şikayet yönetim süreci ve kullanılan sistemleri, gelişime açık alanların tespit edilmesi ve verimliliğin artırılması için düzenli olarak gözden geçirir, etkinlikleri raporlar ve sürekli iyileştiririz.
Müşterilerimizden gelen her türlü geri bildirimi, ürün ve hizmetlerimizin kalitesinin ve iş süreçlerimizin iyileştirilmesini sağlayacak şekilde değerlendiriyor; mükemmeli hedefleyerek müşteri odaklı bir yaklaşım benimsiyoruz.
• Sorularınız, talepleriniz ve eleştirileriniz için hafta içi mesai saatleri arasında iletişim merkezimiz veya kurumsal online iletişim kanallarımızdan bize ulaşabilirsiniz.
• Başvurularınızın alındığı bilgisi, e-posta ve sms yoluyla ya da iletişim merkezimiz tarafından iletilmektedir.
• Başvurularınız herhangi bir ücret alınmadan adil, tarafsız ve eşit olarak değerlendirilmektedir.
• Kişisel bilgilerinizin gizliliği bizim için son derece önemli olup başvuru konunuz haricinde hiçbir amaçla üçüncü şahıslarla paylaşılmamakta ve kullanılmamaktadır.
• Başvurularınız şirket politikaları ile yasal uygulamalar çerçevesinde değerlendirilmekte, uygulanabilir çözümler sunmaya, ihtiyaçlarınızı karşılamaya ve haklarınızı her zaman korumaya özen göstermekteyiz.
• Sorularınız, talepleriniz ve eleştirileriniz kayıt altına alınarak, çözüm önerileri ve alınan kararlar gerekçeleriyle açıklanır.